یک وبلاگ فرهنگی درباره موضوعات فرهنگی
انتخاب بهترین انیمیشن ها برای کودکان - قسمت دوم
چهار شنبه 24 ارديبهشت 1399 ساعت 17:38 | بازدید : 137 | نویسنده : بهار | ( نظرات )

ادامه انیمیشن های توصیه شده و جذابی را که می توانید همراه با کودکتان تماشا کنید در این مقاله خواهید خواند. شما می توانید در اخبار وب سایت هایی از این قبیل نیز درباره سایت ها و اپلیکیشن هایی که انیمیشن ها و کارتون های جدید و قدیمی را به شما عرضه می کنند مطالبی را مطالعه کنید.

گیسو کمند

انیمیشن گیسو کمند یا راپونزل در همه دوران ها محبوب بوده است پس تماشای آن به شدت توصیه می شود!  در انیمیشن گیسو کمند مندی مور بجای پرنسس باهوش و پرشوری صحبت می کند که آرزو دارد زندگی خسته کننده خود در قلعه را پشت سر بگذارد. وقتی او موفق می شود با فلین رایدر فرار کند، به حقیقت زندگی خود و خانواده واقعی اش پی می برد. قدرت و توانایی او چه با موهای زیباییش و چه بدون آن ها همچنان پابرجاست. و همین او را تبدیل به کاراکتر هنری ارزشمندی می کند.

گروه سنی: بالای 5 سال

داستان اسباب بازی

اولین فیلم Toy Story بچه ها را با اندی جوان و اسباب بازی های محبوبش آشنا می کند. محبوب ترین این اسباب بازی ها برای اندی یک عروسک گاوچران به نام وودی است. و  هنگامی که اندی برای جشن تولدش یک اسباب بازی فضایی دریافت می کند وودی دچار حسادت می شود و در ادامه ماجراهای جالبی را برایشان پدید می آورد. این انیمیشن جذاب که تا کنون 4 قسمت از آن ساخته شده است، در آخرین قسمت یعنی داستان اسباب بازی 4 توانست جایزه بهترین انیمیشن در اسکار 2020 را بدست بیاورد. یکی از تجربیات ارزشمندی که کودک شما با تماشای انیمیشن جذابی مانند داستان اسباب بازی کسب خواهد کرد، همدلی و مهربانی با همنوعان است.

گروه سنی: بالای 5 سال

پیتر پن

انیمیشن پیتر پن برای کودکانی ساخته شده که نمی خواهند بزرگ شوند. داستان این انیمیشن این طور پیش می رود که یک شب پیتر پن پرواز می کند و به آپارتمان خانواده دارلینگ در لندن می رود. جایی که وندی و دو برادرش در آن ساکن هستند. در اینجا پیتر پن و تینکربل که دوست اوست، بچه ها را با خود به جایی می برند که نخواهند بزرگ شوند. این انیمیشن دنیای کودکانه رنگی و شادی را برای کودک شما خواهد ساخت.

گروه سنی: بالای 5 سال

شیر شاه

داستان انیمیشن شیر شاه که توسط کمپانی والت ویزنی ساخته شده است، درباره توله شیری است که خیال می کند سبب مرگ پدرش شده است. وی در طول داستان تصمیم می گیرد به مقابله با عمویش اسکار بپردازد تا پادشاهی را به عنوان حق خود از او پس بگیرد. شخصیت های جذاب انیمیشن شیرشاه مانند سیمبا، موفاسا و اسکار کودکان و خانواده هایشان را سرگرم خواهند کرد.

گروه سنی: بالای 6 سال

در جستجوی نمو

انیمیشن در جستجوی نمو درباره یک دلقک ماهی کوچک به نام نمو است که یک روز تصمیم می گیرد برای کشف ناشناخته ها از خانه اش بیرون برود. پدر نمو که پس از مرگ همسرش بسیار نگران نمو است، به دنبال او راهی می شود. نمو در مسیر اتفاقاتی که برایش پیش می آید با یک ماهی کم حافظه و بامزه به نام دوری هم آشنا می شود. کاراکتر محبوبی که سبب می شود 13 سال بعد ، استودیو انیمیشن پیکسار یک قسمت انیمیشن را به نام «در جستجو دوری» بسازد. در انیمشین در جستجوی نمو جذاب کودکان شجاعت را در برخورد با اتفاقات زندگی خواهند آموخت.

گروه سنی: بالای 5 سال

درون و بیرون

در انیمیشن درون و بیرون شخصیت اصلی دختر 11 ساله ای به نام رایلی است. ذهن رایلی برای هر یک از احساسات او شخصیتی خلق کرده است. شادی و غم، خشم و انزجار که به تدریج رایلی می آموزد از همه آن ها به درستی استفاده کند. زمانی که رایلی به سوی غم و افسردگی می رود نیروی نشاط و شادی تلاش می کند تا خاطرات خوش او را به حافظه بلند مدت و خودآگاه وی براند. همین امر او را از افتادن به ورطه افسردگی نجات می دهد. این انیمیشن، یک انیمیشن جدی است. این انیمیشن خاص ممکن است شما و کودکتان را به فکر فرو ببرد یا اگر حساس باشید به گریه بیفتید.

گروه سنی: بالای 6 سال

این معرفی انیمیشن در بخش های دیگری ادامه پیدا خواهد کرد...


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
پیوندهای روزانه
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فرهنگی و آدرس farhangii.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 10
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 2
:: بازدید ماه : 75
:: بازدید سال : 179
:: بازدید کلی : 657