یک وبلاگ فرهنگی درباره موضوعات فرهنگی
همه چیزهایی که دوست دارید درباره انیمیشن اسکوب بدانید
یک شنبه 15 تير 1399 ساعت 15:1 | بازدید : 132 | نویسنده : بهار | ( نظرات )

ماجرای انیمیشن اسکوب درباره شخصیت های انیمیشن پرطرفداری است به نام اسکوبی دو که در سال 1969 برای نخستین بار در یک سریال به روی آنتن تلویزیون رفت. این کارتون به دلیل استقبال گسترده ای که از آن شد بعدها توسط کمپانی برادران وارنر مورد توجه قرار گرفت و تصمیم گرفتند تعداد زیادی فیلم بر اساس شخصیت های آن بسازند.
شخصیت های اصلی این انیمیشن شگی، دافنه، ولما ، فرد جونز و اسکوبی دو هستند. شگی یا نورویل راجرز صاحب اصلی اسکوبی دو یکی از شخصیت های اصلی این فیلم است که بسیار به غذا خوردن علاقه دارد. فرد جونز یک کارآگاه است و دافنه شجاع ترین فرد این گروه قلمداد می شود. مهم ترین و اصلی ترین شخصیت این انیمیشن اسکوبی دو یا همان سگی است که کمک می کند ماجراها به سرانجام برسند.

داستان انیمیشن اسکوب از گذشته شخصیت ها شروع می شود. از جایی که شگی در ساحلی نشسته و ناگهان با سگی روبرو می شود و او را با خود به خانه می برد. آنها اولین ماموریت خود را همراه با دوستانشان یعنی دافنه و ولما انجام می دهند و یک خلافکار را دستگیر می کنند. پس از آن تصمیم می گیرند شرکتی را در این زمینه تاسیس کنند.
شرکتی که شگی و شرکایش تاسیس کرده اند میستری نام می گیرد و حالا در ادامه داستان انیمیشن اسکوب ده سال از تاسیس آن می گذرد. در همین حین شگی و اسکوب به یکباره ناپدید می شوند و دوستانشان در صدد برمی آیند که آن ها را پیدا کنند. باید دید در ادامه ماجرا شخصیت های اصلی موفق می شوند آن دو را پیدا کنند و نجات دهند یا نه.
انیمیشن اسکوب Scoob به کارگردانی Tony Cervone یکی از محبوب ترین انیمیشن هایی است که علاقمندان به تماشای انیمیشن انتظار اکران آن را می کشیدند. کمپانی خوش نام Warner Bros این انیمیشن جدید و جذاب را تولید کرده است. شما می توانید این انیمیشن را همراه با زیرنویس و دوبله فارسی در وب سایت ما تماشا کنید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
پیوندهای روزانه
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فرهنگی و آدرس farhangii.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 10
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 4
:: بازدید ماه : 71
:: بازدید سال : 104
:: بازدید کلی : 582