یک وبلاگ فرهنگی درباره موضوعات فرهنگی
نگاهی به انیمیشن جاسوسان نامحسوس Spies in Disguise
چهار شنبه 15 مرداد 1399 ساعت 18:1 | بازدید : 134 | نویسنده : بهار | ( نظرات )

در ادامه معرفی انیمیشن های برتر 2019 و در پی آن 2020 امروز می‌خواهیم به تماشای انیمیشن جذابی به نام جاسوسان نامحسوس Spies in Disguise و نقد و بررسی آن بپردازیم. این انیمیشن در سال 2019 و توسط کمپانی Blue Sky Studios ساخته شده است. موضوع انیمیشن جاسوسان نامحسوس یک جاسوس معروف به نام لانس استرلینگ است که در یکی از مهم ترین ماموریت هایش با شکست مواجه شده است. او می بایست یک کیف حاوی اطلاعاتی مهم را از افرادی شرور برباید ولی وقتی کیف را به دست می آورد معلوم می‌شود که کیف خالی است. به این ترتیب او به واسطه یک فیلم که از او ضبط شده به خیانت محکوم می‌شود و تحت تعقیب قرار می‌گیرد.

 

در آن سوی ماجراهای انیمیشن جاسوسان نامحسوس، پسرکی به نام والتر حضور دارد. دغدغه اصلی والتر که مادرش یک افسر پلیس است، این است که بتواند چیزهایی اختراع کند که به مادرش در مسیر انجام وظایفش کمک کند. والتر پسرکی است که از دید خیلی ها عجیب و غریب قلمداد می‌شود چون هیچ دوستی ندارد. ولی در عوض دغدغه اصلی والتر فقط و فقط اختراعاتی است که سودای حقیقی شدن آنها را در سر دارد.
در این قسمت از ماجرای انیمیشن جاسوسان نامحسوس Spies in Disguise لانس استرلینگ که به ناحق تحت تعقیب قرار گرفته نزد والتر می‌رود تا شاید او بتواند کمکش کند. در همین میان او در خانه والتر اشتباها مایعی را می‌نوشد که باعث می‌شود لانس تبدیل به کبوتر شود. والتر از این که اختراعش دارد درست کار می‌کند هیجان زده است ولی لانس ناراضی است و می خواهد به شکل طبیعی اش برگردد تا بتواند فایل اطلاعاتش را بدست بیاورد...
کمپانی بلو اسکای، انیمیشن جاسوسان نامحسوس Spies in Disguise را بر اساس انیمیشن کوتاهی به نام کبوتر غیرممکن ساخته است و آن را در سال 2019 اکران کرده است. از کمپانی بلو اسکای Blue Sky Studios انیمیشن های محبوبی چون عصر یخبندان ، ربات ها، فردیناند و... را دیده‌ایم. شما را به تماشای انیمیشن محبوب و جذاب جاسوسان نامحسوس دعوت می‌کنیم.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
پیوندهای روزانه
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فرهنگی و آدرس farhangii.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 10
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :