یک وبلاگ فرهنگی درباره موضوعات فرهنگی
کرکره برقی چیست؟
دو شنبه 20 دی 1400 ساعت 17:16 | بازدید : 124 | نویسنده : بهار | ( نظرات )

با انواع کرکره برقی آشنا شوید.

 

تا چندی پیش شاهد کرکره های دستی در خیابان های شهر بودیم، میله های آهنی دست ساز و به مرور زمان در برابر باد و باران حالت مناسب خود را از دست دادند و نیاز به رنگ کردن داشتند. پس از سال ها خدمت، حفاظ آکاردئونی پا به عرصه گذاشت. اما حفاظ آکاردئونی به دلیل فرآیند دشوار ساخت و نقاشی گران بود. پس کرکره برقی به مرور جایگزین گیره ها و کرکره های آکاردئونی سنتی شده اند.

یک کرکره برقی نوعی درب اتوماتیک است است. امروزه این محصول در بسیاری از محل ها مانند مغازه، پاساژ، درب پارکینگ ها و... مورد استفاده قرار می‌گیرند. چاپ تبلیغات روی کرکره برقی امکان پذیر است تا زمانی که مغازه شما بسته است، برای شما تبلیغات خوبی انجام شود.

 

 

انواع کرکره برقی با استفاده از موتورهای مخصوصی به صورت عمودی حرکت می کند و به سمت بالا یا پایین می رود. موتور کرکره برقی را می توان غیر از منبع برق معمولی، به انرژی خورشیدی متصل کرد تا توان الکتریکی یا بهره وری انرژی را تامین کند. در واقع کرکره های برقی شکل مدرنی از کرکره های دستی هستند. استفاده از پرده برقی یک فضا را از فضای دیگر جدا می کند. در مقایسه با سایر وسایل ایمنی، زمان باز و بسته شدن کرکره برقی بسیار بیشتر است. پس ایمنی بهتر و بالاتری برای محل ایجاد می کند.

کرکره برقی آلومینیومی به دلیل استفاده ساده و آسان و رنگ های متفاوت بسیار مورد توجه قرار گرفته است. تمام ایمنی که یک کرکره دستی به شما می دهد چند درجه بالاتر توسط کرکره برقی ارائه می شود. با نصب این محصول که با موتور درب برقی کار می کند، می توانید باز و بسته شدن آن را بر روی پنجره ها و درب های منزل خود مدیریت کنید. به همین دلیل است که استفاده از این محصول در فضای داخلی می تواند برای دارنده آن بسیار مفید باشد.

اهرم و وسایل الکترونیکی مورد استفاده در کرکره برقی قابل برنامه ریزی بوده و دارای ستینگ خاصی هستند. شما می توانید اهرم ها و منابع تغذیه را در هر زمان از راه دور باز و بسته کنید. علاوه بر این، می توانید تنظیمات را از راه دور کنترل کنید.

 

 

در سیستم های صنعتی کرکره های برقی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند و فضا را مدرن می کنند. در ساختمان های صنعتی و تجاری که بسیاری از درب های بزرگ از هم جدا شده اند، استفاده از کرکره برقی باعث افزایش راندمان می شود. پرده های برقی از دو ماده آلومینیوم تقویت شده و ورق گالوانیزه ساخته می شوند.

 

کرکره برقی از چه قسمت هایی تشکیل شده است؟

1-تیغه کرکره برقی

2-محفظه کرکره برقی

3-رول

4-ریل کرکره برقی

5-ریموت

6-کنترل کننده

چرا از کرکره برقی استفاده کنیم؟

-دارای ویژگی های مقاومت در برابر سایش و استحکام و ضد زنگ می باشد.

-کم کردن آلودگی صوتی

-سهولت استفاده به صورت دستی

-استفاده آسان

-فضای کمتری اشغال می شود.

-مجهز به قفل مکانیکی الکتریکی است.

-قابل استفاده در ابعاد مختلف

-امکان شستشو دارد.

-ظاهر زیبا و رنگارنگ.

-تعمیر آن آسان است.

-نیازی به آویزان کردن قفل به آن نیست.

-دارای امکانات امنیتی و ضد سرقت بالایی می باشد.

-قابل استفاده در هر فصل و آب و هوایی است.

-به عنوان نیروی محرکه آن از انرژی الکتریکی به جای نیروی انسانی بهره می بریم.

-عمر طولانی تری نسبت به مدل های قبلی دارد.

-کنترل از راه دور دارد و به سادگی با فشار دادن یک دکمه به آسانی باز و بسته می شود.

 

 

کرکره برقی هوشمند چیست؟

کرکره های برقی هوشمند کرکره هایی هستند که به طور خودکار توسط کاربر با استفاده از کنترل از راه دور (همان ریموت دستی) کنترل می شوند. البته امروزه با پیشرفت تکنولوژی و تکنولوژی، امکانات این محصول روز به روز در حال افزایش است. علاوه بر این از امنیت بالایی نیز برخوردار هستند. مدرن شدن جامعه بشری یکی از عواملی است که مصرف کنندگان را به سمت خرید کرکره برقی هوشمند جذب می کند. به یاد داشته باشید که نصب کرکره برقی هوشمند نیاز به متخصص مجرب دارد.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
پیوندهای روزانه
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فرهنگی و آدرس farhangii.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 10
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 47
:: بازدید ماه : 74
:: بازدید سال : 178
:: بازدید کلی : 656